onsdag den 9. marts 2011

Mine 2 rejsefæller

Til scrap i det jyske fulgtes jeg med:
Helle (tobiaskristian) Mette (som endnu ikke er på noget forum) Nogen rigtig herlige tøser at være sammen med, vi fik snakket, grinet, scrappet og shoppet sammen.
Nogen af de nye brede eyelets.
Karton i lange baner. Jeg er en klovn til at købe det online,
jeg vil se de rigtige farver kartonet har.
Og lige en papir serie fra Maja Design. Har i også haft en god dag?
selv om været ikke har været i top. Peter var selv hjemme med Ditte i dag, mens jeg ordnede en masse ting.
Da jeg kom hjem havde de været kreative, de havde lavet et slot ud af 1 kasse, mælkekartoner og toiletruller.
Billedet må i lige få en anden dag :o)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jeg tror helt på dig, når du skriver at I har grinet og shoppet. Og det er da vildt som du handler !

De Maja papirer må jeg da vist have kigget på. uha....

Her har det regnet, været slud/is og rigtig koldt og ungemütlich - som de siger her. Og jeg har været ude i det flere gange - og skal igen i aften...Uff.

Helle sagde ...

Hende Helle der, en skøn pige... men ser ski lidt lost ud... og hende Mette sød sød pige.

mums nogle lækre sager, men synes der mangler et par ting. sku hilse og sige at de brede eyelets er mega fede