fredag den 18. marts 2011

2 lo'er mere og et online kursus

Et gruppebillede nede fra skovbørnehaven. Sille og Dittes ynglingsleg med mor, i hvert falde da hun var mindre :o)

Og så har jeg meldt mig til et online kursus om modelling paste. Du kan se mere om kursuset ved at trykke her.

Jeg har bestilt de ting som jeg skal bruge, så nu glæder jeg mig til at komme i gang. Det er første gang at jeg har meldt mig til et online kursus, så jeg er noget spændt. Men mon ikke jeg nok skal lære et eller andet.. griner.

Og ja Annette nu skal vi snart afsted. Vi har nemlig meldt os til et kursus hos unikscrap om vintage mini album. Du kan se mere her. Det glæder jeg mig også helt vild til og det bliver hyggeligt at møde nogen af jer igen.

5 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Er du ikke lidt nysgerrig? hihihi.... Jeg ku også godt ha behov for at lære lidt om modelling paste, eller...? ehmm.. jeg synes det ser spændende ud ihvertfald - thihi. Jeg har dog ikke noget af det, så måske ska jeg bare sidde over til en anden god gang.
Ja nu er der sørme kun en ledig plads på kurset kan jeg se... orv,... det er da eftertragtet. ;o)

Kreateten sagde ...

Det lyder vildt spændene med dine kurser - ser frem til at se hvad du får lavet til dem.

Fine los!

Maria Krumbaek sagde ...

hvor er det bare nogle fine LOs - kunne forestille mig at dine unger elsker at kigge deres albums igennem - ren hygge :)

Spændende med de kurser, glæder mig til at se hvad du får lavet!

Mio sagde ...

Lyder super spændene med alle dine kurser : )
Glæder mig til at høre mere.
dejlige Loér du har lavet.
God weekend

Annette / aka sagde ...

Du er da heldig.....hele 2 kurser....og vi andre kan jo glæde os til at se pasta på din blog også. Jeg kunne måske også trænge til lidt fornyelse, men jeg har altså bundne opgaver nok, synes jeg. Og fortryder nok senere.
Jeg glæder mig til en dag med dig.
Jeg skal nok se at få skaffet det papir.
God weekend.