tirsdag den 1. marts 2011

Hvis stakken nogensinde skal blive mindre

Så må jeg hellere vise nogen flere lo'er i dag.
Denne er fra en lift aften på tsc. Denne er liftet af Marianne
Og lige en hurtig en om juletræspyntningen. I dag har jeg lige fået nye billeder ind af døren.
Nogen af dem skal bestemt med til scrap i det jyske.
Det er jo altid skønt at sidde med nye billeder og nye emner som er frisk i hukommelsen.
Her den sidste stykke tid har jeg flittig brugt min sew easy, så der kommer en del lo'er med syninger på. Og glæder mig til scrap i det jyske for jeg har bestilt de sidste hoveder til sew easy som jeg ikke havde. Hvis ikke i har fundet ud af det, er den også super til børn som gerne vil sy. Ditte på 5 år kan sagtens klare den selv, det eneste hun skal have hjælp til er at tråde nålen.
Jeg fik jo ikke lavet kits den anden dag, så det kan godt være at jeg skal se om jeg kan nå det i dag. Men om lidt kommer manden hjem og så er min hjælp ønsket ved jeg :( Men altid noget at jeg har indtil fredag aften. Og lørdag morgen går det løs :o) så er det med at passe på i trafikken.

5 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Søde Lo'er du har lavet, især falder mit øje på "Ti Hi" , men jeg kan desværre ikke lige se billeder eller tekst ordentligt, ej heller ved forstørrelse :-( øv altså ;-)

Super at høre noget om de sew easy, jeg skal hente min på lørdag, og alle hovederne... og har set på CHA messen, et der er kommet nye.... sukkk

Dorthe sagde ...

Din stak bliver da ikke mindre når du bliver ved at få billeder hjem - hihihi...
Jeg er nødt til at se nærmere på det der sew easy!! - tror det er et "må nok ha" emne.
Tak for info om Scrap i det jyske :o) .. men når det allerede er lørdag må jeg nok springe over. Skal jo til convention d. 12. Og man har ikke RÅD til begge dele *Griner*

Annette / aka sagde ...

Fine lo'er igen. Og den ti-hi er bare fin med den blonde....
Det er vist smart med den sew easy....nej, jeg skal ikke have den...haha.

Mette sagde ...

Hold da op, hvor er du flittig ! Sew easy er indkøbt, men kun afprøvet en enkelt gang ;-)

Marianne sagde ...

Super dejlige LOs - glæder mig til vi ses i morgen :)