mandag den 21. marts 2011

Vi tager lige 2 lo'er mere

Det at få en ny computer kan godt give start problemer,
igår ville den ikke lade mig udgive mit indlæg her på bloggen.
Så vi må se hvordan det går i dag.
Silles sofaer flytter ind, og den eneste vej er via fuglereden. Godt vi ikke har nogen naboer tæt på, for gad vide hvad de
ville tænke ved dette syn.
Og det er så hvad hun bruger sofaerne til...
nok ikke lige meningen at hendes mor skulle opdage det.
Men sådan er det når de låner mors kamera.. griner
Jeg var så uheldig at falde ude i vores bryggers i dag.
Så jeg er godt forslået over det hele, rigtig træls..
men men er det ikke en undskyldning for at scrappe?
Altså hvis jeg kan holde til det, for bare indlægget her er en pine :o(
Håber at i andre har en bedre dag end mig.

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Du skal altså ikke lade den computer bestemme.....du må lige op at markere....(men min vil også bestemme....)
Og skønne layouts. Jeg skal da love for at I flytter på en speciel måde..haha.
Og skøre unger der bruger mors kamera. Dumt og afslørende. Flot med den spellbinders du har brugt til billederne.

Jeg tager de 10 stk med lørdag. Incl de bestilte. Glæd dig, de er så lækre.

Og pas så på....du skulle jo nødig komme slemt til skade inden....sæt dig ind og scrap, så der ikke ser noget med dig. hihi.

Dorthe sagde ...

Nu skal du altså ikke komme så galt afsted at du ikke kommer på lørdag du! ;o)
Sikke sjove LO. Det kan man da kalde alternativ flytning - haha.
God bedring! (klovn?) :-)

Betina Olesen sagde ...

Ja, jeg er også autist hvad comouterer angår... ikke noget med at skifte her...
Ha ha ha... fed måde at få møblerne ind i huset... sådan siger jeg bare ;-) og ja, låner man mors kamera til at fjolle rundt med, så er det nok smartest at rydde det efter sig... ISÆR hvis ens mor er scrapper...

Søde LO'er du har lavet... især kan jeg rigtig godt lide det med sofaernes indflytning...

Anne sagde ...

Åh håber ikke du har slået dig alt for slemt!! JO, det betyder helt sikkert at du hellere må sætte dig og scrappe - så falder du heller ikke så langt! ;) Lækre layouts, og fedt at du har fået scrappet om sofaens rejse ind i huset :)
Vil glæder mig til at følge din blog!

Kreateten sagde ...

Hahaha! Genialt at få sofaerne ind på den måde! - og godt den historie er scrappet, den er også god at grine af om 15 år!

Lækre Los begge to!

Håber du er kommet dig over dit fald - det er aldrig sjovt at skvatte og slå sig, håber du fik scrappet smerten bort!

morkaren sagde ...

Sjovt at se din sofa i højden, vi flyttede fra hus til tredie sal og alt vores indbo kom ind af et stort vindue med en flyttelift, der skulle man ha været klar med fotografiapperatet. jeg håber du er frisk igen efter dit fald. v.h. morkaren.

Marianne sagde ...

Super lækker opsætning på det øverste - og det er nederste er vildt sjovt!! Synes det er skægt, at du får lavet LOs i så mange forskellige stile...