tirsdag den 15. marts 2011

3 lo'er mere

Igår fik jeg scrappet 4 lo'er, men de kommer en
anden dag. Forløblig er der nok at tage af i stakken.
Den her er lavet efter en tråd på tsc hvor man
skulle lifte lo'et i det indslag ovenover en.
Jeg liftede Mariannes.
Igen har jeg brugt min sew easy, og nøj
hvor jeg glæder mig til de nye syhoveder kommer
til den i maj måned.
En tur på Ebeltoft strand med masser af vandmænd. Et lo uden mønster papir. Det kan lade sig gøre. Lidt mist, en sew easy og en skabelon fra bazzill til at lave blomsten efter.
Jeg håber at i får alletider tirsdag, her står den på scrap sammen med Ditte. Indtil jeg skal ind på sygehuset i Århus, der er en reumatolog som gerne vil se mig. Så må jeg se om jeg bliver klogere af at besøge ham.

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Fine LO du har lavet :o) jeg kan især godt lide det første. Jeg bliver mere og mere overbevist om at jeg skal ha det der sew easy - hihi.
Vi ses snart - høhø.... 8o)

10na sagde ...

Hvor er du bare effektiv, din LO´s er så flotte. Håber du får afklaring om din situation på sygehuset. KH 10na

Annette / aka sagde ...

4 layout på en dag....vildt !
De er så fine og så forskellige...hvon mon du gør ?? Det må handle om fantasi.
Håber du bliver klogere ovenpå dagens undersøgelse.