mandag den 7. marts 2011

Nej Pips har ret....

Pips skrev igår, at det ikke kunne passe,
at jeg kun havde købt melting pot og tilbehør.
Det første lo som jeg fik lavet i Ejsing.
Der er syet rundt i kanten af cirklen,
derefter har jeg sat eyelets i.
Jeg var ved at løbe tør for mapper til ungerne.
Og jeg har altid problemer med at få den røde.
Så nu skulle jeg være dækket ind.
Bling og perler er en nødvendighed når man laver vintage. Lige sådan er blomster. Nogen af dem er fra tilsalg bordet.
Bogstaverne havde jeg valgt at lade blive hjemme. Så jeg købte dem jeg manglede deroppe. Dagen i dag har jeg tilbragt sammen med min store datter. Vi har rigtig tøsehygget. Været i garnbutik, søsterne grene,
genbrugen og på pizzaria. I søsterne grene fik jeg købt spillekort i A4 størrelse, til at lave "mini" album af. I genbrugen var jeg så heldig at finde en bog med gotiske bogstaver.
Jeg har rigtig nydt dagen i dag.
Så glæder mig til at se hvad dagen i morgen bringer.

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot layout med cirkelen og ikke mindst de eyelets. Flot sat op.
Og selvfølgelig havde du da købt mere....Det havde vi da regnet ud. Vi er jo ikke helt idioter....haha.
Men gode ting - og også fornuftige ting. Det kan jeg lide....hihi.
Hav en dejlig aften.

Dorthe sagde ...

Tæskeflot LO du har lavet igen! Wauw!
He He... jeg vidste der måtte være smuttet mere i dine indkøbsposer ... Og sikke lækre indkøb.
Jeg kan stadig ikke bestemme mig med den lange platform, jeg bruger jo ikke ret mange bogstaver - men jeg vil gerne have den der rosette fra TH .. så ... ? *G*

Ifversen sagde ...

Lækkert LO! Og det ser da ud til at være nogle fornuftige indkøb! Måske skal man vælge samme trick til Convention: lade bogstaver blive hjemme, så er der da en god undskyldning for at købe nye!
Det lyder også som om I har haft en dejlig mor/datter dag :-)

Marianne sagde ...

Super skønne ting - jeg nåede faktik slet ikke at se dine indkøb :) Dit LO er virkelig smukt - men endnu smukkere i virkeligheden!!

Mio sagde ...

Dejligt Lo : )
Ha ha bustet.... pips sagde det højt som vi andre tænkte, selvfølgelig er der mere ; )
Super skønne ting.