fredag den 4. marts 2011

3 lo'er mere

Dette indlæg kan lade sig gøre takket være Helles mand.
Min "gamle" pc er lige over 2 år og allerede slidt,
så der står en ny på ønskesedlen.
Men først efter scrap i det jyske.
Disse lo'er er nr. 100 - 101 -102
som jeg viser på min blog i år.
Lidt har jeg da fået lavet.
Sille i bagehjørnet. Første gang Ditte var ude og lege med nogen. Og en aktiv Oliver i sommerhuset, han sad ikke stille ret længe af gangen.
I morgen er der scrap i det jyske, og jeg er bare så klar (altså bortset fra det jeg har glemt) Men pengene har jeg husket,
så mon ikke jeg kan klare mig ud af en lille klemme. Når jeg kommer hjem og har fået aet mine ting, så skal jeg nok ligge lidt billeder op af indkøbene.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

101-2-3. Vildt. Er der noget at sige til, at vi andre bliver stressede af at kommentere ?
Men fine layouts igen, og jeg er glad for, at jeg har fået en forklaring på dit arkiveringssystem. For de fylder da utroligt meget så mange.
God fornøjelse i weekenden - og husk nu at der også er mulighed for at shoppe sidst i marts !