tirsdag den 22. marts 2011

2 lo'er mere + månedspakke

I længe har jeg kigget efter månedspakker....
hhmmm.. syntes det var svært at finde en som passer
til det jeg helst vil lave... nemlig vintage.
Men fandt denne via swirlydoos skitser,
så nu har jeg bestilt månedspakker de næste 6 måneder.
Denne var marts månedspakke... ret fed i mine øjne.
Behøves jeg at sige, at jeg glæder mig som et lille barn.
Det går ikke videre godt i dag, efter mit fald igår,
men livet går jo videre alligevel.
Så der er jo ikke andet at gøre end følge med :o)
Den første lo er lavet efter en opfordring fra Ragna om at bruge sine swirls stempler i kanten af lo'et. Jeg syntes at det giver en red fed effekt, så det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det. Endnu et af Sille sovende... Jeg er begyndt at spekulere på om det er hård, at være med os på tur eller om hun syntes, at vi er røvkedelige at være sammen med.. griner Jeg håber på det første. I dag har jeg min store datter hjemme og hjælpe mig, for jeg har godt nok fået noget af et slag og vil helst tage den med ro.

6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Ja tag du den lige med ro så du er frisk til på Lørdag ;o) Jeg glææææder mig til det kursus og til at se et par skøre scrappere - hihi. Den månedspakke har jeg også haft et godt øje til et stykke tid, jeg er ikke i tvivl om at HVIS jeg skal have en månedspakke skal det være den. Så nu glæder jeg mig da til at se hvad du får, så kan det da være jeg omsider kan beslutte mig.
Og ja... jeg skal nok vise finér pynten frem når jeg får det hjem - det er MEGET billigere i Polen kan jeg sige.

Mio sagde ...

WOW det mdr pakke ser lækker ud : ) glæder mig til at se hvad du for ud af den.
Skønne Loér, ser rigtig godt ud med de swirls.
Det er da også hyggeligt at få sig en lille "morfar" i bilen, det behøver man ikke være teenager for *GG*

Anne sagde ...

Lææækker månedspakke! :) Sikke nogle skønne layouts; sådan en køretur kan være trættende, jeg har altid været enormt god til at sove i bilen uanset hvem jeg følges med ;)

Marianne sagde ...

Månedspakken ser ud til lige at være dig - ikke min stil - men jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad du får ud af den :)
Dit "stempel i kanterne"-Lo er blevet SÅ fedt!!!!

Annette / aka sagde ...

Fine layouts igen. Og flot med swirlkanten.
Den månedspakke...det er da lige dig. Jeg ville ikke ane, hvad jeg skulle bruge det til - men du skal nok få det brugt. Det ved jeg.

Betina Olesen sagde ...

Lækker lækker mdr.pakke... den er bare lige mig... ja, borset fra fjeren, som dog har en fed farve...
Skønne LO'er, det ser fedt ud med den swirl i kanten... den kommer lige bag øret... og er vild med den hæklede blomst på det andet LO... (men sådan fine 3-farvede kan jeg ikke lave)