onsdag den 23. marts 2011

1 vintage lo

Så kom vintage lo'erne frem i stakken.
Denne lavede jeg den anden dag. Det er til Dittes reserve besser.
Alle tingene er sværtet og jeg har brugt til guld ting.
Men mangler lige noget at hænge i tag'en..
Nogen ideer??
Bogstaverne er chipboard som jeg har pillet det øverste lag af. Så har det fået vintage photo og frayed burlap crackle paint, derefter har det få lidt med espresso og gold dabber. Jeg har sluttet af med at komme crackle accent på og så noget platinum glimmerlim ned i det våde crackle accent. På den måde kan man altid lave bogstaver der passer til lo'et. Hvad syntes i?

8 kommentarer:

Anne sagde ...

Det er blevet nogle totalt seje bogstaver!! :) Heldige reservebedster!

morkaren sagde ...

Nej hvor det et sødt LO, hvad med et hjerte i tagsen, bedste ser dejlig sød og tilfreds ud,man kan se det er "hygge tid" og nogle flotte bogstaver du har lavet. v.h. morkaren.

Maria Krumbaek sagde ...

nøj hvor er det bare flot :) det fungerer bare vildt godt. Meget smukke bogstaver. Håber du har det bedre efter dit fald

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare et sødt LO... men er da helttttt vild med de bogstaver... kunne da godt tænke mig en bette how to med billeder...

Marianne sagde ...

Wow, er glad for, at du lavede et nærbillede af de bogstaver - de er da helt fantastisk fede!!
Og Loet er super skønt! Men jeg har ikke rigtig nogen ideer til tag'en - selv om jeg synes, at det ser super lækkert ud, som det er nu :)

Annette / aka sagde ...

Det er da bare så fint som det er.
Og så de smukke bogstaver. Hold da op. Og sikke et arbejde. FLOT.

E. har været på scrap-shopping til dig. Hihi.
Så håber jeg bare at jeg undgår smitte....VIl ikke tænke på det..

Mette sagde ...

Det er da super flot ! Wau for nogle bogstaver...

Mio sagde ...

Flot LO, super smukke bogstaver, dejligt vi lige fik et nærbillede af dem. Kæmpe arbejde men de er også vild flotte : )