søndag den 6. marts 2011

En vel overstået scrap i det jyske

Hvor var det bare en super hyggelig dag igår.
Og tak for god følgeskab af Helle og Mette.
lo'et som jeg havde lavet til udfordringen deroppe. En lækker goodiebag plus en lille glossy accent og 2 stk. karton+ rub on Nogen indkøb blev det også til. Her min længe ønskede melting pot... Yes.. glæder mig til jeg snart skal lege med den. 3 ekstra pander og noget tilbehør til melting pot.
Og selvfølgelig noget at smelte... Nogen der skal være med til at lege? :o) Der kommer flere indlæg fra scrap i det jyske
de næste par dage. Håber at i har haft en god weekend.

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig fklot lo du har lavet. Så sart og fint i ferve og opsætning. Lækkert.
Det lyder jo som en perfekt dag til scrap. Og gode indkøb.
Jeg vil godt lege med dig, hvis du ved hvordan man bruger den potte - jeg kender utteen !

Dorthe sagde ...

Kæft dit LO er da bare flot!!
Det ser spændende ud med den melting pot m. m. .... men kan det virkelig passe du ikke købte mere?? Griner! - Jeg har lige forudbestilt en del fra Hobbyboden til på lørdag - glææææææder mig!
Jeg vil gerne lege med dig - hihi.

Kreateten sagde ...

SKønt LO!

Lækker goodiebag!

Har godt set de fine ting man kan lave med sådan en meltingpot - men jeg har vist ikke plads til mere udstyr! :D

Marianne sagde ...

Dette LO nåede jeg vist ikke at se! Men det er virkelig super lækkert!!