fredag den 11. marts 2011

5 lo'er fra en sommerferie for længe siden...

Så nåede jeg frem til sommerferien 2009 i Dittes billeder.
Ditte slapper af i hotellets restaurant efter en dag rundt i kbh. Et stor ønske hos Ditte var og blive malet i ansigtet, hvilket resulterede i at hun ikke ville vaskes i hovedet resten af vores ferie... Vi plejer hvert år at have et par overnatninger på Hotel fortunen. Den ligger lige op af dyrhaven og der plejer at være fred og ro. Bare ikke lige dette år. Der var bryllup på stedet, og det er hvad det er. Der udover var der en del hollænder, og de er ikke et stille folkefærd... så der var larm både dag og nat. Aldrig har Peter set så meget fjernsyn. Færgen vi plejer at tage derover. Et postkort jeg købte ombord. Syningerne på det blå maling skulle forstille bølger, men det er jeg vidst ikke sluppet så heldig fra.
Lige overfor vores hotel ligger der en rideskole. Peter og jeg griner hver gang vi ser den. For første gang vi booked os ind på fortunen, var en sen sen aften og vi ankom i bælgragende mørke. Det første jeg siger da jeg står ud af bilen er... her lugter af hest!
Vi har selv 2 herhjemme. Men Peter sagde.. nej der er sgu da ikke heste midt i København. Da vi stod op næste morgen måtte manden jo indrømme at min lugtesans ikke fejler noget. Jeg har sat mig lidt ved mit scrapbord, med tanken at det ikke kan passe at jeg ikke får lavet bare lidt kort.
Så resterne er fundet frem og det første kort er halvfærdig, så der skulle være en chance. Til alle jer som skal til convention i morgen, jeg håber at i får en super god dag.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Haha Det er bare så sjov læsning. Samme hestehistorie har vi også oplevet. Efter et bryllup i den anden ende af dyrehaven, ankom vi til Fortunen til overnatning. Det stank af hest og de vrinskede hele natten. Vi havde det varmeste lille værelse oppe under taget. Så vi sov næsten ikke. Virkelig sjovt at I har oplevet samme omgang.

Skønne layouts ellers. Jeg elsker dine bannere.

Og jo tak. Jeg får garanteret en herlig dag i morgen - selv uden dig....ÆVÆV.