mandag den 14. marts 2011

2 sommerferier lo'er mere

Så er jeg vidst ved at være igennem sommerferien i 2009
Hmm... nok også ved at være på tide.
Ditte med verdens bedste dessert på jensens bøfhus.
Appelsin sorbet og chokolade mousse.
Ditte var så vild med det at hun i en alder af 3 kunne spise sådan en portion helt selv.
På vejen på ferie havde vi handlet til frokost i det grønne. Men lige som vi kører ind på den resteplads vi plejer at holde på. Så begynder det at stå ned i stænger, så det blev mad i bilen
i stedet for.
Jeg fik liv i den stationære computer igår.
men der var kode på. Så jeg kan ikke komme
ind i den. Men det er der da råd for, så nu prøver jeg
at sende den ud af huset til en som har lidt mere styr
på det end jeg har.

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hey du.
Ja ja, jeg har skam kigget på det kursus, og er noget fristet. Så jeg har lige forhørt mig hos et par medscrappere om de vil med, og afventer svar - griner! Tak for linket til Sew Easy - kunne du lige mærke jeg ledte efter det i det store udland? hehee....
Du må hellere få min mail adresse, det er noget nemmere - jeg smider den i en PB til dig.

Frk. Toft sagde ...

Hej med dig!

Ihh du får jo også bare lavet det ene LO efter det andet! Det er jo helt vildt! :o)
Ville ønske jeg havde overskuddet til det, altså bare det få lavet lidt kort! Men jeg er gået lidt "fast" i det, desværre. Håber det med tiden det kommer tilbage igen!

Knus Mie

Marianne sagde ...

Super lækre LOs - især det sidste :) Er det din datter - hun ligner nemlig dig lidt, synes jeg :)