onsdag den 16. marts 2011

2 vintage lo'er

Jeg har også nogen vintage lo'er liggende i stakken.
Denne er lavet med kittet som Helle satte sammen
til mig i Ejsing. Har dog tilført blonden og thickers.
Ellers er der sværtet med distress ink på alle kanterne. Og jouranlingen er skjult på et tag bag billedet.
Ditte og hendes morfar.
Billedet er blevet lidt lys - beklager. Borden under billedet har fået picket fence crackle paint
og ovenpå espresso paint dabber. Sommerfuglen er fra th og har fået black opal embossing pulver. Bogstaverne er lavet i mosgumme med vintage market fra th.
Takket være Marianne fandt jeg ud af at sætte perlesnoren fast. Hvor ville jeg ønske
at man kunne købe det ved en dansk forhandler.
*******************************************************
Dagen i dag står på en lille smule oprydning og tøjvask,
men ikke det helt store. For lægen brækkede rundt i
mine ben og arme igår, så jeg er helt mørbanket i dag.
Blev jeg klogere efter besøget hos lægen igår,
det ved jeg ikke rigtig. Fik at vide at jeg er hyper
mobil... ja.. hvad skal jeg bruge det til.. hhmmmm
Ellers sagde han at de fejl som var sket under operationen,
på den måde ikke havde beskadiget mit bevægapperat (kroppen),
men at der "kun" var beskadiget nerver. Men som han sagde,
det er også en smertelig affære, som andre ikke kan se og derfor
tit dømmer f.eks "mig" forkert. Så nu venter jeg spændt på, at
se hvad han skriver om mig. Det skal jeg ind og læse senere
i denne måned..... uhaaa....
********************************************************
Så størstedelen af dagen står på scrap, da jeg kan sidde og
slappe af imens. Lige nu er jeg igang med at lave et lo efter
månedens skitse på tsc. Så nu skal jeg snart til at lege
med bivoks, for det vil jeg forsøge at komme på.
Hvad er jeres planer for i dag?

5 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeg er nu lidt vild med dine Vintage Lay Out. De ser tæskegodt ud.
Jeg kender godt de der lægebesøg - eeevvv.... føler med dig. Har været hele møllen igennem. Min dag burde gå med lidt oprydning og sådan - men indtil videre er den gået med scrap - haha... men jeg må hellere tage mig sammen. Sjovt.. jeg skal lege med bivoks i morgen, jeg har lovet pigerne i scrapforeningen at vise dem hvordan jeg bruger det, så det skal med i klubben i morgen aften.

Mio sagde ...

Super flotte Loér : )
Lyder som et noget blandet lægebesøg, håber de kan gøre noget.
Nu du vil igang med Lo skitsen fra tsc, kunne du så ikke også liiige lave skitsen til kortet : ) der ligger vist kun et kort igen -igen *GG*
Rigtig god dag med scrap bare det var mig suk...

Frk. Toft sagde ...

Ihh hvor er jeg vild med din LO'er Vranda, jeg må simpelthen igang med at lave LO'er på et tidspunkt, for jeg har nogle gamle billeder fra min mor af fra hendes barndom.

Flotte flotte ting

Krammer Mie

Annette / aka sagde ...

Smukke layouts igen fra den flittige scrapper.....
Den perlering om det sidste lo er vel nok flot.

MØG med sådan et lægebesøg. Og når det er så svært at måle sig frem til tingene, og så er der ingen der vil anerkende problemerne. Systemet har det bedst med målbare værdier. Trist men sandt.

God dag til dig.

Marianne sagde ...

Super lækre LOs - og fedt med perlesnoren - har overhovedet ikke overvejet, at den kunne sættes rundt rundt (tihi - du ved sikkert, hvad jeg mener)....
Jeg kender godt det der med, at man ikke kan se det. Folk tror af og til, at jeg dybt hysterisk, når jeg har ondt i maven.
Håber det bedste for dig - og sender lige et knus :)