torsdag den 24. marts 2011

1 vintage lo og 1 blomst

Jeg fik ikke rigtig scrappet igår aftes,
men jeg forsøgte at lave en blomst.
Og det lykkes så jeg har givet mig til at lave en how to på den.
Jeg har tidligere byttet mig til sådanne blomster,
men mente at jeg skulle kunne lave dem selv.
Denne er lavet efter marts måneds skitse inde på tsc.
Blonden har fået en omgang med klar utee.
Men tror at der er noget galt med min melting pot,
så den kommer lige en tur ned til Benedikte.
Så kan vi kigge på det sammen :o)
Dette er så den omtalte blomst, som jeg fik lavet igår aftes.
Jeg syntes, at de er utrolig flotte på lo'er.
Så det ender nok med at jeg skal ud og have stoffet i flere farver :o)

4 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Et skønt LO, er da helt vild med den lilla farve... Er det BG? Din blomst er vildt sød, glæder mig til at se den i brug.

Mio sagde ...

Flot lo, og lækker blomst. Håber at du får klaret den med din melting pot, dur jo ikke hvis den ikke virker efter hensigten : )

Annette / aka sagde ...

Supersmukt layout. Lækker, lækker farve.
Og den blomst !!! Den SKAL du da bare lave en tut om.
Den er bare FLOT.
Det lyder ikke godt med den potte. Håber du får klarhed over problemet.

Marianne sagde ...

SKØNT LO!! Og lækker, lækker blomst :) Håber du får en rigtig dejlig weekend med en masse scrap :)