torsdag den 10. marts 2011

Sidste del af scrap i det jyske

Så nåede jeg til de sidste ting fra scrap i det jyske.
Tim Holtz ting.
De små flasker er en nyhed. Ekstra bling til min i-rock tool, simpelthen en genial løsning.
Mist, hvor gode de er ved jeg ikke endnu.
Scrappers ringe kan man vel altid bruge. Den store ring er til min lo skitser.
Nogen flere hoveder til min sew easy. Den bliver flittig brugt for tiden.
Et kit Helle har sammensat til mig. Jeg syntes det kunne være sjovt, at få en anden til at lave et kit til mig. Så Helle fik en pose penge og kodeordet "vintage" og så blev hun sluppet løs. I dag er reserveret til afslapning og scrap-
Peter er syg og Ditte er hjemme og hygge med os.

5 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Kæft en stak lækkerier. De flasker er da bare noget så nuttede - me like! - Hende Helle der *G* ... kommer hun til Convention? For det er da et superlækkert kit hun har købt for dig.(Synes ikke man ser meget til hende i bloggeriet for tiden, men HILS hende!)
Og ja... jeg HAR købt Tag-diesen fra Tim Holtz - hihi... men det er nu ikke den jeg har brugt til det tag på kortet ... haha...

Mio sagde ...

Super god ide at få helle til at købe et Kit til dig, det giver ny inspiration, spændene hvad du får ud af det ; )

Skønne indkøb, godt det snart er min tur jeg sidder her og er helt grøn af misundelse tihi....
God bedring med peter ; )

Helle sagde ...

skønne sager glæder mig til at lege, ja hun er da skøn hende Helle

Annette / aka sagde ...

Haha...Er det ikke det, der hedder shop-amok ? Hvor har du bare fået mange dejlige ting.
Og Helle er da en god hjælper. ( Hils hende)Og en sjov og god ide at handle på den måde.
God bedring til Peter....og hygge til I andre.
Kh Annette

Annette / aka sagde ...

Helt OK, at du stjæler award billedet. Jeg har selv stjålet blomsterfotoet på nettet, men selv skrevet teksten derpå.
Og så kan jeg overhovedet ikke forstå, hvad du mener med det med vandflasken....hmmff..
Glæder mig afsindigt....så jeg skal nok få en fin tur til Fyn. Vil helt klart mangle dit selskab.