fredag den 25. marts 2011

2 lo'er mere

Jeg arbejder stadigvæk på, at få bogen om Margits begravelse færdig.
Men jeg er løbet tør for papir som jeg syntes, at jeg kan bruge dertil.
Men nu har jeg bestilt noget nede hos unikscrap, som jeg kan få med hjem i morgen.
For i morgen går det løs, der skal jeg på kursus :o)
Pyntet er holdt på et minimum for at det hele kan være i en bog. Igen har jeg taget nogen vers fra bogen "For evigt borte" fra kræftens bekæmpelse. Jeg håber, at Benedikte har de papire som jeg har bestilt, så jeg kan få bogen færdig. Det vil på en måde være rart, men jeg har også brugt det til sorg bearbejdelse for mig selv. Og det har været rigtig godt, for jeg følte at jeg havde mistet min "mor" og det var hårdt. Som nævnt tidligere skal jeg på kursus i morgen hos unikscrap. Og jeg glæder mig både til kursuset og til at hilse på nogen af de scrapper jeg kender og forhåbenlig nogen jeg ikke kender. Hvad skal du/i lave i weeekenden? Tusind tak for alle jeres søde kommentar, det er så dejligt at læse.

6 kommentarer:

Anne sagde ...

Flot og "modigt" at lave et album om en begravelse! Er sikker på den vil være et dejligt minde at have!

Dorthe sagde ...

Sikke en fin bog det bliver, det bliver et godt minde.
---
Jeg skal på kursus i weekenden - thihi.... og hilse på nogle "gale" scrappere. Og så glæder jeg mig til at lære noget vintage!
Vi SES! sgu!

Hanne Højmark sagde ...

Det må være hårdt at lave sådan et "begravelses" album, men det er nogle flotte sider du har fået lavet.
Jeg mistede en god ved sidste år og valgte selv at lave kortet. Det var så hårdt og der blev grædt mange tårer, men det var det rigtige at gøre.

Og ja...vi er da en del der glæder os til at se andre sådan rigtigt og ikke kun på nettet.....VI SES :O)

Marianne sagde ...

Det ver nogle meget smukke og enkle sider, som du har lavet. Jeg har også en stak billeder fra min fars begravelse - men jeg føler ikke rigtigt for at scrappe dem - ikke endnu i hvert fald :)
Håber du får en helt igennem kanon godt kursus - og jeg glæder mig til at høre alt om det :)

Mio sagde ...

Så flot at du laver et album om begravelsen, et rigtig godt minde ; )
Rigtig god weekend

Unknown sagde ...

Skønne los!

Jeg forstår fuldstændig dit behov for at "sørge-scrappe" - det virker, og man har et "produkt" med minder, der kan tages frem senere.