torsdag den 17. marts 2011

2 heste lo'er

Så ramte vi lige ind i nogen heste lo'er.
Jeg har været ramt af migræne i dag.
Men det klarede lidt op her til aften.
En rigtig hest efter min mening, men desværre
er det ikke sådan nogen vi har nede i stalden.
Jeg har brugt et af de nye hoveder til sew easy, som jeg købte i Ejsing. Og rundt om syningen
har jeg skrevet journalingen.
Trine der imod er en af de heste som står nede i vores stald. Og hun er lige så god som dagen er lang. Ditte elsker at få en trække tur på hende, når hun skal ind fra marken.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Smukke hestelayouts.
Og sikke et held du fik den sew easy......hvad ville du gøre uden ?? hihi.

God weekend - nu skal vi snart afsted.....

Dorthe sagde ...

JA! DET er en rigtig hest. - Fine LO... og kan godt se du får brugt den Sew Easy en del - den står højt på min ønskeseddel, men jeg har vist brugt penge nok for et godt stykke tid - *Griner* ... God Weekend.